Σε ρυθμούς «Black Friday» έχει αρχίσει να κινείται το λιανεμπόριο ενόψει της 24ης Nοεμβρίου ενώ την ίδια στιγμή, από πλευράς του αρμόδιου υπουργείου τονίζεται πως οι έλεγχοι στην αγορά θα είναι εντατικοί προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενα περιστατικά πλασματικών εκπτώσεων κατά τη συγκεκριμένη περίοδο.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος μιλώντας στην ΕΡΤ, «αυτή η Black Friday θα είναι πολύ διαφορετική από την προηγούμενη», εφιστώντας παράλληλα την προσοχή στις επιχειρήσεις, πως εάν κάποιες επιλέξουν να προσελκύσουν τους καταναλωτές με πλασματικές εκπτώσεις, θα βρεθούν αντιμέτωπες με πολύ υψηλά πρόστιμα.

Αξίζει να σημειωθεί άλλωστε, ότι το υπουργείο Ανάπτυξης, πέραν των επιτόπιων ελέγχων που πραγματοποιούνται στην αγορά, έχει πλέον στη διάθεση του και καινούρια «εργαλεία», ώστε με τη βοήθεια της τεχνολογίας να διενεργεί και εξ αποστάσεως ελέγχους, προκειμένου να διαπιστώνει εάν υπάρχουν φαινόμενα παραβατικότητας.

Υπενθυμίζεται επίσης ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία που ισχύει από τις αρχές του 2023, κάθε ανακοίνωση μείωσης τιμής σε προϊόντα στην οποία προχωρά το εκάστοτε κατάστημα, σε εκπτώσεις και περιόδους προσφορών, θα πρέπει να γίνεται επί της χαμηλότερης τιμής των προηγούμενων 30 ημέρων και όχι επί της τιμής που είχε το προϊόν μία ή ακόμη και λίγες μέρες πριν. Η χαμηλότερη τιμή του τελευταίου μήνα λαμβάνεται ως τιμή αναφοράς και πάνω σε αυτή θα πρέπει να γίνεται η οποιαδήποτε μείωση τιμή αποφασίζει να κάνει η επιχείρηση και αναγράφει στο προϊόν.

Σε μήνα προσφορών εξελίσσεται ολόκληρος ο Νοέμβριος

Την ίδια στιγμή ολόκληρος ο Νοέμβριος εξελίσσεται φέτος σε μήνα προσφορών, καθώς αρκετές μεγάλες αλυσίδες, μετρώντας αντίστροφα προς την 24η Νοεμβρίου έχουν ήδη ξεκινήσει, κυρίως μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων, τις προωθητικές ενέργειες της Black Friday. Σε άλλες περιπτώσεις, οι επιχειρήσεις «προθερμαίνονται», προχωρώντας σε μία πρώτη περίοδο προσφορών προς τους καταναλωτές, ώστε αυτές να κορυφωθούν το τριήμερο της Black Friday έως τη Cyber Monday που ακολουθεί.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τη φετινή χρονιά δεν είναι μόνο οι αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών που μπαίνουν από νωρίς στον «χορό» των προσφορών, αλλά ξεκίνησαν και αρκετές επιχειρήσεις από τους κλάδους της ένδυσης, υπόδησης καθώς και των οικιακών ειδών.

Όπως και πέρσι έτσι και φέτος κατά την τελευταία εβδομάδα αναμένεται σταδιακά να μπει στη «μάχη» σχεδόν το σύνολο των επιχειρήσεων, μικρότερες και μεγάλες, με προσφορές τόσο σε προϊόντα, όσο και υπηρεσίες κάθε είδους. Προσδοκώντας, ότι οι χαμηλότερες τιμές θα αποτελέσουν κίνητρο για τους καταναλωτές ώστε να προχωρήσουν σε αγορές καταναλωτικών αγαθών που είχαν βάλει έως τώρα στην άκρη, δίνοντας προτεραιότητα στην κάλυψη των βασικών αναγκών τους.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version