Δύο νέοι γιατροί προσλήφθηκαν στο Νοσοκομείο Βέροιας ως μόνιμο προσωπικό. Πρόκειται για τον κ. Δημήτρη Βήτο , ο οποίος κατέχει την ειδικότητα της Εσωτερικής Παθολογίας και θα αναλάβει με βαθμό Διευθυντή το τμήμα Εισαγόντων Περιστατικών και ο δεύτερος γιατρός είναι ο κ. Αθανάσιος Κραβάς που κατέχει την ειδικότητα της Ορθοπεδικής και θα αναλάβει καθήκοντα με το βαθμό Α’ στην Ορθοπεδική Κλινική. Στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook ο Διοικητής του Νοσοκομείου Βέροιας κ. Ηλίας Πλιόγκας ανέφερε ότι η ενίσχυση με μόνιμο προσωπικό στο Νοσοκομείο Βέροιας είναι διαρκής και ότι τα τελευταία τρία χρόνια το Νοσοκομείο έχει ενισχυθεί με συνολικά 41 γιατρούς όλων των ειδικοτήτων. 
ΡΟΗ
- «Σπίτι μου»: Το γαλλικό μοντέλο και η θετικότητα των τραπεζών στη μονιμοποίησή του
- Μητσοτάκης στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων: Έχουμε υποχρέωση να είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνογνωσίας και της καινοτομίας
- Κάτω από τα προπολεμικά επίπεδα η τιμή του πετρελαίου
- Προϋπολογισμός: «Διπλή εικόνα» τον Μάιο – Υστέρηση από ΕΦΚ λόγω κρίσης στα καύσιμα, υπεραπόδοση εσόδων και πλεόνασμα 2,2 δισ. πάνω από το στόχο
- Ψηφίσθηκε στη Βουλή η ρύθμιση για τους ενήμερους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη
- Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου στις 26 και 29 Ιουνίου
- Το αίτημα για τη σιδηροδρομική προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Ημαθίας -Έδεσσας υποστηρίζει η ΠΕΔ Κ. Μακεδονίας
- Κομισιόν: Πλήρης στήριξη στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ

