Μέσα στην εβδομάδα αναμένεται να καθοριστούν και να ανακοινωθούν οι λεπτομέρειες που αφορούν στο «Καλάθι των Χριστουγέννων» το οποίο θα εφαρμοστεί και φέτος στα σούπερ μάρκετ για την περίοδο των γιορτών, από την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου, ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί για δεύτερη χρονιά και το «Καλάθι του Άη Βασίλη» στα καταστήματα παιχνιδιών.

Όσον αφορά στο «Καλάθι των Χριστουγέννων», πρόκειται ουσιαστικά για ένα διευρυμένο «Καλάθι του νοικοκυριού» στο οποίο θα περιλαμβάνονται προϊόντα τα οποία γεμίζουν το χριστουγεννιάτικο τραπέζι των καταναλωτών με στόχο σε αυτά να συγκρατηθούν οι τιμές. Στο πλαίσιο αναμένεται να περιέχει τρόφιμα αντίστοιχα με το περσινό χριστουγεννιάτικο «Καλάθι», δηλαδή: γαλοπούλα, μοσχάρι, τσουρέκι, βασιλόπιτα και σοκολάτα.

Τι θα γίνει με κουραμπιέδες και μελομακάρονα

Συγκεκριμένα για τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες ο κ. Αναγνωστόπουλος επεσήμανε πως το ζήτημα είναι ότι συνήθως «τα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία είναι οι καλύτερες πηγές για αυτά τα προϊόντα και πολλές φορές μπορούν να πετύχουν και πολύ καλύτερες τιμές». Σχετικά με το ενδεχόμενο να «μπουν» τελικά στο «καλάθι», εξήγησε ότι είναι κάτι που εξετάζεται γιατί «οι ποιότητες είναι πολύ διαφορετικές» προσθέτοντας παράλληλα ότι υπάρχουν «διαφορετικές ποιότητες και διαφορετικά καταστήματα» και από την πλευρά των καταναλωτών «χρειάζεται καλή έρευνα αγοράς» προκειμένου να ψωνίσουν.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με πρόσφατο ρεπορτάζ του CNN Greece οι τιμές τους στα ζαχαροπλαστεία είναι φέτος μεσοσταθμικά κατά 15% ακριβότερες σε σχέση με πέρσι λόγω των υψηλότερων πρώτων υλών από τις οποίες παρασκευάζονται.

Και φέτος «Καλάθι του Άη Βασίλη»

Την περίοδο των γιορτών θα εφαρμοστεί -επίσης για δεύτερη χρονιά- και το «Καλάθι του Άη Βασίλη» στα καταστήματα παιχνιδιών προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν τις αγορές των χριστουγεννιάτικων δώρων για τα παιδιά. Υπενθυμίζεται ότι πέρσι το υπουργείο Ανάπτυξης είχε διαμορφώσει 10 κατηγορίες από τις οποίες οι επιχειρήσεις έβαζαν στις λίστες τους τουλάχιστον ένα προϊόν και το διέθεταν σε προσιτή τιμή. Οι κατηγορίες ήταν: Επιτραπέζια/Παζλ, Παιχνίδια με κούκλες, κουκλόσπιτα και άλλα αξεσουάρ (παιχνίδια μίμησης), Βρεφικά παιχνίδια, Φιγούρες δράσης, Παιχνίδια κατασκευών και δημιουργίας, Οχήματα – Τηλεκατευθυνόμενα, Ηλεκτρονικά παιχνίδια, Αθλητικά παιχνίδια, Λούτρινα, Μουσικά παιχνίδια. Κάτι αντίστοιχο αναμένεται να δημιουργηθεί και φέτος.

Αξίζει να σημειωθεί δε, ότι πέραν των μεγάλων αλυσίδων οι οποίες υποχρεωτικά συμμετείχαν στο μέτρο, την περασμένη χρονιά είχαν επίσης λάβει μέρος και πολλές μικρότερες επιχειρήσεις από όλη τη χώρα. Όπως άλλωστε σημείωσε στο CNN Greece o κ. Ιωάννης Παπαδόπουλος, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών & Αμαξών, πρόκειται για μία πρωτοβουλία η οποία τα προηγούμενα Χριστούγεννα λειτούργησε με θετικά αποτελέσματα για τα συνοικιακά καταστήματα καθώς έτσι τους δίνεται παράλληλα η δυνατότητα να προβάλλουν τα προϊόντα που διαθέτουν σε χαμηλότερες τιμές. Την ίδια στιγμή άλλωστε τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς, η αγορά των παιχνιδιών εμφανίζεται πεσμένη, καθώς οι καταναλωτές λόγω των πληθωριστικών πιέσεων δίνουν προτεραιότητα στην κάλυψη των βασικότερων αναγκών της οικογένειάς τους.
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version