Στην ευαισθητοποίηση και την εις βάθος ενημέρωση για τον καρκίνο του μαστού στοχεύει η νέα ενημερωτική καμπάνια του Ομίλου Affidea, με έναν πρωτότυπο, ευφάνταστο τρόπο και μια… συνταγή για ψωμί. Διότι, η αυτοψηλάφηση, που είναι το πρώτο βήμα πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού, είναι μια τόσο απλή διαδικασία όσο μια βασική συνταγή για να ζυμώσουμε ψωμί. Μάλιστα, μέσα από τη συνταγή αυτή μπορούν οι γυναίκες να μάθουν να κάνουν σωστά την αυτοψηλάφηση, να κάνουν σωστά αυτό που πρέπει να κάνουν για την ίδια τους τη ζωή.

Εν είδει κοινωνικού πειράματος, έξι γυναίκες κλήθηκαν να παρακολουθήσουν ένα masterclass για την παρασκευή ψωμιού, χωρίς να γνωρίζουν το σημαντικό μήνυμα που κρυβόταν μέσα σε αυτό. Και καθώς «ζύμωναν» τη ζύμη τους για να φτιάξουν το ψωμί, με τη συνταγή και τις οδηγίες του Λάμπρου Βακιάρου, οδηγήθηκαν σε ένα από τα πιο σημαντικά μαθήματα της ζωής τους: Έμαθαν πόσο απλή διαδικασία και πόσο σπουδαία είναι η τακτική αυτοψηλάφηση του στήθους τους, ως το πρώτο βήμα πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού.

Το Queen.gr, το Νο1 ενημερωτικό Μέσο που επιλέγουν οι γυναίκες και τα διαγνωστικά κέντρα Affidea προσκάλεσαν τον MasterChef Λάμπρο Βακιάρο σε μία ειδική ενημέρωση για το πόσο σημαντική είναι η αυτοεξέταση και ειδικά το στάδιο της αυτοψηλάφησης, προκειμένου κάθε γυναίκα να μπορεί να προλάβει τον καρκίνο του μαστού.

Προηγουμένως, ο μαστολόγος, χειρουργός μαστού, επιστημονικός υπεύθυνος στα ιατρεία μαστού Αθήνας, Κηφισιάς και Περιστερίου του Ομίλου Affidea, κ. Χρήστος Λούμπιας, εξήγησε αναλυτικά, έδειξε τον τρόπο και απάντησε σε όλες τις απορίες του σεφ, προκειμένου να κατανοήσει κάθε λεπτομέρεια και να μπορέσει με τη σειρά του να μεταδώσει το κατάλληλο μήνυμα μέσα από το δικό του masterclass.

Στη συνέχεια, ο Λάμπρος Βακιάρος παρομοιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η σωστή ψηλάφηση του γυναικείου στήθους με την αίσθηση του ζυμώματος του ψωμιού, έδειξε στις γυναίκες που παρακολούθησαν το masterclass – οι influencers Άννα Πρέλεβιτς, Μαρία Λουίζα Βούρου και Κατερίνα Ευαγγελινού και συντάκτριες του Queen.gr – πόσο απλή είναι αυτή η τόσο σπουδαία και σημαντική εξέταση.

Αυτοψηλάφηση, το πρώτο βήμα πρόληψης για τον καρκίνο του μαστού

Η αυτοψηλάφηση είναι το πρώτο βήμα πρόληψης για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού και συστήνεται να γίνεται από κάθε γυναίκα, ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Σύμφωνα με διεθνείς στατιστικές μελέτες, 1 στις 8 γυναίκες στην Ευρώπη θα αναπτύξει καρκίνο του μαστού κατά τη διάρκεια της ζωής της. Εφόσον ο καρκίνος αυτός διαγνωστεί εγκαίρως, μπορεί να αντιμετωπιστεί κατάλληλα.

Η αυτοψηλάφηση είναι το πρώτο βήμα πρόληψης, όμως η ψηφιακή μαστογραφία αποτελεί σήμερα την πιο σημαντική εξέταση στο πλαίσιο του προληπτικού ελέγχου, καθώς μπορεί να εντοπίσει παθολογικές οντότητες στον γυναικείο μαστό, που δεν είναι ανιχνεύσιμες με άλλες απεικονιστικές εξετάσεις. Σύμφωνα με τις κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, ο προληπτικός μαστογραφικός έλεγχος στο γυναικείο πληθυσμό αρχίζει από την ηλικία των 40 ετών, όταν δεν υπάρχει βεβαρημένο οικογενειακό ιστορικό και κατόπιν γίνεται ετησίως.

Στα διαγνωστικά κέντρα Affidea, όλο τον Οκτώβριο, κάθε γυναίκα μπορεί να κάνει όλες τις απαραίτητες προληπτικές εξετάσεις για τον καρκίνο του μαστού, σε ειδικές τιμές. Ο Όμιλος Διαγνωστικών Κέντρων Affidea άλλωστε, συμμετέχει ενεργά στην εθνική εκστρατεία πρόληψης κατά του καρκίνου του μαστού «Φώφη Γεννηματά», προσφέροντας υπηρεσίες υγείας υψηλής ποιότητας. Το πρόγραμμα αφορά όλες τις γυναίκες ηλικίας 50-69 ετών, οι οποίες διαμένουν στην Ελλάδα και διαθέτουν ΑΜΚΑ.

Στην Affidea, η εμπειρία της ψηφιακής μαστογραφίας είναι διαφορετική για κάθε γυναίκα, που απολαμβάνει εξατομικευμένη φροντίδα και απεικονιστικό έλεγχο με εξοπλισμό βασισμένο σε τεχνολογία αιχμής. Παράλληλα, η διαδικασία επιβλέπεται από τεχνολόγους εξειδικευμένους στην απεικόνιση του μαστού, ενώ παρέχεται άμεση διάγνωση και συμβουλευτική καθοδήγηση, με την εγγύηση ποιότητας του κορυφαίου ιδιωτικού φορέα παροχής ιατρικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας περίθαλψης στην Ευρώπη.

Μια συνταγή ψωμιού μπορεί να γίνει ένα μάθημα ζωής, να κάνει τη διαφορά και να συμβάλει ώστε ακόμα περισσότερες γυναίκες να ενημερωθούν για την αυτοψηλάφηση. Η ενημερωτική καμπάνια του Ομίλου Affidea απευθύνεται σε όλες τις γυναίκες, που – εδώ και τώρα – πρέπει να βάλουν την πρόληψη για τον καρκίνο του μαστού στην καθημερινότητά τους.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version