Μαζί με τρεις ακόμα συνεργάτες δημιούργησε τη Norman & Sons, που σχεδιάζει τη στρατηγική, το όραμα και τις εφαρμογές μεγάλων επενδυτικών τραπεζών

Δίνει «πρόσωπο» στις εφαρμογές μεγάλων επενδυτικών τραπεζών του εξωτερικού, όπως η UBS, η Credit Suisse και η HSBC, έχει αναλάβει να σχεδιάσει τα χαρακτηριστικά πλατφόρμας της FIFA για τα logistics των διοργανώσεών της, ενώ βάζει την καθοριστική πινελιά, για να βελτιώσει την εμπειρία των καταναλωτών στην επαφή τους με μεγάλες παραγωγικές επιχειρήσεις. Αν και ξεκίνησε από τη Βέροια με μόνη πυξίδα την αγάπη του για το design και τη γραφιστική, ο Σάββας Βουδούρης κατάφερε, μετά από μια πολύ ενδιαφέρουσα πορεία στο εξωτερικό, να ιδρύσει στο Λονδίνο μαζί με τρεις ακόμα συνεργάτες, τους Graeme Harker, Jonathan Corbett και Valeria De Luca , τη Norman & Sons, μια συμβουλευτική εταιρεία που σχεδιάζει τη στρατηγική και το όραμα μεγάλων εταιρειών του χρηματοοικονομικού και του παραγωγικού κλάδου, συμβάλλοντας παράλληλα στην τεχνική υλοποίηση ιδεών και εφαρμογών που βελτιώνουν τη λειτουργία τους.

Η εταιρεία, που δημιουργήθηκε το 2016, απασχολεί σήμερα 40 άτομα, σχεδιαστές, χρηματοοικονομικούς experts και τεχνικούς εφαρμογών. Από εφαρμογές που βοηθούν τις τράπεζες να ανταποκρίνονται στις κρίσεις και να προσομοιώνουν τον αντίκτυπο των διακυμάνσεων της αγοράς μέχρι εφαρμογές για τη διαφάνεια προϋπολογισμών και προγραμμάτων και από λύσεις που βοηθούν στην προτεραιοποίηση των σημαντικότερων ζητημάτων στην καθημερινή λειτουργία επιχειρήσεων του χρηματοοικονομικού τομέα μέχρι τη διευκόλυνση των χρηστών η Norman & Sons προσφέρει custom made εργαλεία στους πελάτες της που τους λύνουν τα χέρια.

Από το 2018 μάλιστα διαθέτει γραφείο και στη Νέα Υόρκη, με τις δουλειές της να τρέχουν πλέον σε Βρετανία, Ελβετία και ΗΠΑ.

Ο Σάββας Βουδούρης, που πέρα από εταίρος είναι και ο creative director της εταιρείας, οραματίζεται μελλοντικά να βάλει λίγη ακόμα Ελλάδα στην εταιρεία, διευρύνοντας την παρουσία της στη χώρα μας, όπου η Norman & Sons έχει συνεργαστεί μέχρι στιγμής με τους insurance brokers Freedom. Το όνειρό του όμως είναι στα επόμενα χρόνια να περιορίσει τον digital αντίκτυπο στη ζωή του μέσα από έναν χώρο όπου η φυσική αλληλεπίδραση θα είναι εφικτή και θα του προσφέρει απόδραση από την προσήλωση σε μια οθόνη και τον οποίο θα σχεδιάσει ο ίδιος.

 

Από τη Βέροια στην «καρδιά» του City

Ο Σάββας Βουδούρης γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και μεγάλωσε στη Βέροια. Από μικρός αγαπούσε το σχέδιο, την εικόνα και οτιδήποτε δημιουργικό. Αμέσως μετά το σχολείο το 1999 έφυγε για την Αγγλία, όπου βρισκόταν ήδη ο αδερφός του, και ξεκίνησε σπουδές design στο Μάντσεστερ. Λίγα χρόνια αργότερα σε μια τρίμηνη πρακτική στη διαφημιστική εταιρεία Saatchi & Saatchi άνοιξε χωρίς τότε να το γνωρίζει ένα νέο κεφάλαιο στην επαγγελματική του πορεία, αυτό της διαφήμισης, που τον οδήγησε στην Ισπανία και την Ιταλία, όπου μάλιστα εργάστηκε στο Μιλάνο. Επόμενος σταθμός του, μετά από ένα post graduate πρόγραμμα στη διαφήμιση ήταν το Λονδίνο, όπου άρχισε να εργάζεται για τη Saatchi & Saatchi, για να αυτονομηθεί στη συνέχεια ως free lancer. Από τη διαφήμιση επέστρεψε τελικά στη μεγάλη του αγάπη, το σχέδιο, τόσο στην έντυπη όσο και στην digital μορφή του και δημιούργησε τη δική του εταιρεία, την Peel Me, εμπνευσμένος από την οδό Peel όπου έμενε τότε. Ξεκίνησε από μικρούς πελάτες, περνώντας όμως σχετικά σύντομα και σε μεγαλύτερους, όπως η Canon, η Ford και η British Telecom, για να βρεθεί να εργάζεται το 2008 σε ένα μεγάλο πρότζεκτ, μια digital πλατφόρμα της Morgan Stanley για τα equities, μέσω της οποίας έκανε την είσοδό του στον χρηματοοικονομικό κλάδο και διασταυρώθηκε με τους μετέπειτα συνεργάτες του στη Norman & Sons. Το 2016 πήραν την απόφαση να δημιουργήσουν από κοινού τη Norman & Sons, εμπνεόμενοι στην επιλογή του ονόματος από τον Donald Norman, θεμελιωτή της θεωρίας του user experience. Στο Norman πρόσθεσαν το Sons, μια λέξη που πρωταγωνιστούσε στα ραφτάδικα της οδού Savile Row. Με δεδομένο άλλωστε ότι η εταιρεία ετοιμαζόταν να προσφέρει tailored λύσεις, κομμένες και ραμμένες στις ανάγκες των πελατών, η παραπομπή στα ραφτάδικα μέσω του Sons ταίριαξε γάντι.
Η Norman & Sons «ζει» στα περισσότερα πρότζεκτ τους πελάτες της από μέσα, ώστε να δει στην καθημερινή πρακτική τις ανάγκες τους, να κάνει την έρευνά της και να σχεδιάσει στη συνέχεια από τη στρατηγική και το όραμα μέχρι την εμπειρία του καταναλωτή και τις εφαρμογές στην τεχνική τους μορφή.

 

Πηγή 

#pgnews #ΚΕΝΤΡΙΚΗΜΑΚΕΔΟΝΙΑ #ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version