Τον δρόμο για το συνδρομητικό μοντέλο στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ και στην Ελλάδα ανοίγει η MyMarket, μοντέλο που λειτουργεί ήδη σε Ευρώπη και Αμερική, καθώς ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία με την ονομασία «Saver Pass».

Με αυτόν τον τρόπο η εταιρεία θέλει αφενός να μειώσει το κόστος παράδοσης, καθώς στην πραγματικότητα καθιστά τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καναλιού πωλήσεων ζημιογόνο, και αφετέρου να δημιουργήσει πιστότητα πελάτη.

Στο πλαίσιο της συνδρομητικής υπηρεσίας παρέχονται δύο διαφορετικά πακέτα, τα οποία βασίζονται στο χρονικό διάστημα και στη συχνότητα παραγγελιών:

– Saver Pass Light: Ισχύει για παραδόσεις παραγγελιών από Τρίτη έως και Πέμπτη για το χρονικό διάστημα 11.30-17.30. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 5 ευρώ/μήνα έως 25 ευρώ/χρόνο.

– Saver Pass Flex: Σε αυτό το πακέτο δεν υπάρχει κανένας περιορισμός στις μέρες και ώρες παράδοσης των παραγγελιών. Το κόστος της συνδρομής κυμαίνεται από 9 ευρώ/μήνα έως 30 ευρώ/χρόνο.

Τα πακέτα προσφέρονται με διάρκεια ενός μηνός, 6 μηνών ή 12 μηνών + 1 επιπλέον μήνα δώρο. Ανάλογα με το πακέτο που θα επιλέξει ο κάθε πελάτης, μπορεί να έχει όφελος έως και 62% στα μεταφορικά έξοδα σε σχέση με μεμονωμένες παραγγελίες, αλλά και να επωφεληθεί με προνόμια, όπως διπλάσιο χρόνο δέσμευσης της παράδοσης και μία έκπληξη με την παραγγελία την ημέρα των γενεθλίων του.

«Βασικός στόχος θέσπισης του συνδρομητικού μοντέλου, που είναι πρωτοποριακό για την ελληνική αγορά αλλά αρκετά συνηθισμένο σε πιο προηγμένες αγορές ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι η δημιουργία πιστότητας πελάτη. Παρατηρούμε ότι στο e-shop μας έχουμε μεγάλο αριθμό πελατών με μικρή συχνότητα αγορών. Γνωρίζουμε ότι γενικά υπάρχει μικρή πιστότητα στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, ακόμη μικρότερη απ’ όσο στα φυσικά καταστήματα. Θέλουμε λοιπόν να δημιουργήσουμε όφελος στον πελάτη που μας επιλέγει συχνότερα, ώστε να του δώσουμε λόγο να το κάνει», επεσήμανε, μιλώντας στην «Καθημερινή», ο επικεφαλής της METRO AEBEE, όπου ανήκει η MyMarket, ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης.

Η πρώτη μεγάλη αλλαγή στις χρεώσεις των ηλεκτρονικών σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα έγινε πέρυσι το καλοκαίρι, όταν η «Σκλαβενίτης» αποφάσισε να αυξήσει σημαντικά το ελάχιστο όριο παραγγελίας στο οποίο είναι δωρεάν η διανομή από τα 30 στα 100 ευρώ και τις χρεώσεις και για τις μικρότερες παραγγελίες. Ακολούθησε και η «Μασούτης» στην αύξηση των χρεώσεων.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version