Κυριακή, 28 Ιουνίου

Σε εξέλιξη βρίσκεται και την ερχόμενη εβδομάδα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών που υλοποιείται στο Δήμο Αλεξάνδρειας, στο πλαίσιο του σχετικού έργου της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.

Σύμφωνα με ενημέρωση του δήμου, έως και την Παρασκευή 3 Ιουλίου προγραμματίζονται επισκέψεις συνεργείων σε οικισμούς της περιοχής, όπου θα πραγματοποιηθούν δειγματοληψίες προνυμφών και ακμαίων κουνουπιών, ψεκασμοί και εντομολογική παρακολούθηση.

Όπως επισημαίνεται, το πρόγραμμα ενδέχεται να τροποποιηθεί ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες ή άλλους επιχειρησιακούς παράγοντες, ενώ οι πολίτες μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά μέσω του αναρτημένου εβδομαδιαίου προγράμματος.

Αναλυτικά το πρόγραμμα μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version