Πολλά τα παράπονα των συμπολιτών μας που παίζουν τένις για την κατάσταση των γηπέδων στην Αλεξάνδρεια, στο Αμφιθέατρο. Είναι αλήθεια ότι η κατάσταση των γηπέδων αυτών είναι πολύ κακή. Υπάρχουν διάσπαρτα μπαλώματα ενώ σε κάθε βροχή δημιουργούνται μικρές λιμνούλες.
Στην πρόθεση της Διοίκησης του Δήμου είναι να ανακατασκευαστούν τα γήπεδα αυτά. Βέβαια αυτές τις υποσχέσεις τις ακούμε εδώ και αρκετά χρόνια αλλά στην πράξη δεν έχει γίνει κάτι. Ελπίζουμε πως αυτή τη χρονιά τα λόγια θα γίνουν πράξεις. Άλλωστε το χρειάζεται ο Δήμος μας. Το τένις είναι ένα ωραίο άθλημα που αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη δημοφιλία μετά τις επιτυχίες του Στέφανου Τσιτσιπά και της Μαρίας Σάκαρη.
ΡΟΗ
- Εκλογή νέου Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξάνδρειας την Τετάρτη 1 Ιουλίου
- Nόμος Κατσέλη: Σε άμεση ισχύ οι μειώσεις δόσεων για τους δικαιούχους – Με μειωμένο τόκο οι επόμενες δόσεις
- Παπασταύρου: «Η Ευρώπη πρέπει να προχωρήσει γρήγορα σε έναν κεντρικό σχεδιασμό»
- Νέο σύστημα για τα δημοτικά τέλη προανήγγειλε ο Λιβάνιος, θα αποσυνδεθούν από τους λογαριασμούς ρεύματος
- Τα πρώτα σχέδια για το «καλάθι» της ΔΕΘ: Ποιοι θα ωφεληθούν και ποιες παρεμβάσεις βρίσκονται στο τραπέζι
- Πτώση σχεδόν 2% για Brent και WTI παρά την επίθεση κοντά στο Ορμούζ, στο επίκεντρο η προσφορά
- Νέα ψηφιακή εποχή για το «ΟΙΚΟΘΕΝ»: Οι ασθενείς θα παρακολουθούνται κατ’ οίκον, αλλά και εξ αποστάσεως
- Συντάξεις Ιουλίου: Πότε έρχεται η δεύτερη πληρωμή, ποιους αφορά

