Τεράστια είναι η κατανάλωση πετρελαίου στο κτίριο του ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας, όπως αποκάλυψε ο Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Γιώργος Μαντζώλας. Ο κ. Μαντζώλας είπε ότι η κατανάλωση λόγω της μεγάλης έκτασης του σχολικού συγκροτήματος αγγίζει ακόμα και τα 500 με 600 λίτρα την ημέρα!!! Ο καθένας μπορεί να καταλάβει το πόσο μεγάλη είναι η οικονομική επιβάρυνση από αυτή την κατανάλωση. Παρ’όλ’αυτά ο Πρόεδρος πρόσθεσε ότι τα χρήματα υπάρχουν και όλα βαίνουν ομαλά.
ΡΟΗ
- «Σπίτι μου»: Το γαλλικό μοντέλο και η θετικότητα των τραπεζών στη μονιμοποίησή του
- Μητσοτάκης στη Σχολή Ναυτικών Δοκίμων: Έχουμε υποχρέωση να είμαστε στην πρώτη γραμμή της τεχνογνωσίας και της καινοτομίας
- Κάτω από τα προπολεμικά επίπεδα η τιμή του πετρελαίου
- Προϋπολογισμός: «Διπλή εικόνα» τον Μάιο – Υστέρηση από ΕΦΚ λόγω κρίσης στα καύσιμα, υπεραπόδοση εσόδων και πλεόνασμα 2,2 δισ. πάνω από το στόχο
- Ψηφίσθηκε στη Βουλή η ρύθμιση για τους ενήμερους δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη
- Διανομή στους ωφελούμενους του Κοινωνικού Παντοπωλείου στις 26 και 29 Ιουνίου
- Το αίτημα για τη σιδηροδρομική προαστιακή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Ημαθίας -Έδεσσας υποστηρίζει η ΠΕΔ Κ. Μακεδονίας
- Κομισιόν: Πλήρης στήριξη στην Ευρωπαϊκή Εισαγγελία για την υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ

