Οι τιμές στον μπακαλιάρο, το παραδοσιακό φαγητό της 25ης Μαρτίου, καθώς και στο αρνί και κατσίκι που «γεμίζουν» το πασχαλινό τραπέζι βρίσκονται στον επίκεντρο των σχεδιασμών του υπουργείου Ανάπτυξης για τις πρωτοβουλίες που θα αναλάβει το επόμενο διάστημα στο πλαίσιο και του «καλάθι του νοικοκυριού».

Κάτι που προανήγγειλε άλλωστε χθες και ο ίδιος ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης σημειώνοντας πως επίκεινται ανακοινώσεις σχετικά με την προσφορά που θα γίνει ειδικά στον μπακαλιάρο για την 25η Μαρτίου ,συμπληρώνοντας πως είναι σε εξέλιξη συζητήσεις και με την αγορά κρέατος για το αρνί και το κατσίκι, κατά την περίοδο του Πάσχα.

Σύμφωνα με πληροφορίες o σχεδιασμός προβλέπει πως πιθανότατα ο μπακαλιάρος θα συμπεριληφθεί στα προϊόντα που εντάσσουν στο δικό τους «καλάθι», το οποίο εφαρμόζεται πιλοτικά, οι επαγγελματίες της Βαρβάκειου – Κεντρικής Ιχθυαγοράς Αθηνών.

Παράλληλα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται να υπάρξει και παρότρυνση προς τα σούπερ μάρκετ προκειμένου, στην κατηγορία του «κατεψυγμένου ψαριού» που υπάρχει ήδη στο «καλάθι του νοικοκυριού», να προσφέρουν την επόμενη εβδομάδα στους καταναλωτές, κατεψυγμένο μπακαλιάρο.

Σχετικά με το αρνί και το κατσίκι, τα παραδοσιακά κρέατα του πασχαλινού τραπεζιού, αναμένεται αφενός να συμπεριληφθούν στο «καλάθι του νοικοκυριού» για την περίοδο του Πάσχα, το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί από τις 5 Απριλίου. Δεν αποκλείεται ωστόσο να υπάρξει και κάποια άλλη πρωτοβουλία σχετικά με τις αγορές των καταναλωτών για το κρέας του πασχαλινού τραπεζιού.

Σε ό,τι αφορά πάντως τα κρεοπωλεία υπενθυμίζεται πως οι συζητήσεις μεταξύ των εκπροσώπων τους και του υπουργείου Ανάπτυξης το προηγούμενο διάστημα δεν είχαν καταλήξει σε συμφωνία για τη δημιουργία ενός αντίστοιχου «καλαθιού του νοικοκυριού», με τους κρεοπώλες να κάνουν τότε λόγο για ανέφικτη εφαρμογή του.

Όσον αφορά στις τιμές στις οποίες θα κυμανθούν αρνί και κατσικάκι το φετινό Πάσχα ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών Σάββας Κεσίδης επισημαίνει πως ακόμα είναι πολύ νωρίς για να υπάρχει εικόνα.

Συμπληρώνει ωστόσο πως πρόκειται για μία δύσκολη χρόνια φέτος, με αυξημένο το κόστος αφενός για τους κτηνοτρόφους εξαιτίας των υψηλών τιμών των ζωοτροφών, αφετέρου για τους κρεοπώλες που αντιμετωπίζουν αυξημένα λειτουργικά έξοδα στα καταστήματα τους λόγω της ενέργειας και την ίδια στιγμή, για τους καταναλωτές των οποίων το διαθέσιμο εισόδημα πιέζεται. Με βάση αυτά τα δεδομένα, όπως εξηγεί, αναζητείται ένα «ισοζύγιο», ώστε οι καταναλωτές να συνεχίσουν να έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται κρέας από τα παραδοσιακά κρεοπωλεία της γειτονιάς.

ΠΗΓΗ: GNN GREECE
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version