Τοποθέτηση της δημοτικής συμβούλου Μαρίας Καραγιαννίδου στο χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο σχετικά με τις μεταβολές των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

“Από όσους μαθητές κι αν αποτελείται μια σχολική μονάδα δεν παύει να είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας.”

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,
Σήμερα καλούμαστε να καταψηφίσουμε τις προτάσεις της Διεύθυνσης Α/θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας που αφορούν καταργήσεις και υποβιβασμούς σχολείων του Δήμου μας και ελπίζω όλοι μας να στραφούμε σε αυτή την κατεύθυνση.
Ο χώρος της παιδείας είναι ευαίσθητος, χρειάζεται συνεργασία, αναβάθμιση και όχι υποβίβαση. Αντί το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει στις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών ώστε να μειώσει τον αριθμό των μαθητών σε κάθε τάξη, υποβαθμίζει σχολεία, υποβαθμίζοντας την μόρφωση των παιδιών και μάλιστα ενώ τα δύο προηγούμενα έτη η αναστολή λειτουργίας των σχολείων και η πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε μαθησιακά κενά, περιορίζοντας την ύλη των μαθημάτων και απομονώνοντας τους μαθητές από τους συνομηλίκους τους.
Με περισσότερα και συνάμα μικρότερα τμήματα κερδίζουμε τον εντοπισμό ιδιαίτερων χαρακτηριστικών κάθε μαθητή ατομικά, με αποτέλεσμα η διδασκαλία να προσαρμόζεται στα εκάστοτε δεδομένα, να είναι εξατομικευμένη άρα και πιο αποτελεσματική.
Κάθε σχολική μονάδα έχει τα δικά της χαρακτηριστικά, από όσους μαθητές κι αν αποτελείται, δεν παύει να είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας, ένα χώρος αναπαραγωγής έκφρασης ιδεών και κοινωνικοποίησης.
Η κοινωνία μας εξακολουθεί να έχει ανάγκη την διαπαιδαγώγηση, την μόρφωση, την εκπαίδευση, τον εξανθρωπισμό. Και εδώ γεννάται ένα ερώτημα. Πως θα πετύχει αυτή η αποστολή χωρίς σχολεία;

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version