Να αντιμετωπίσει το βαθύ κράτος που για δεκαετίες βασίλεψε στον ΟΣΕ και οδήγησε στις παθογένειες που έφεραν τα τρένα στο χειρότερο σημείο της ιστορίας τους επιχειρεί η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, η οποία χθες είχε την πρώτη της συνάντηση με την Hellenic Τrain επιβεβαιώνοντας το σχέδιο για την επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης με τους Ιταλούς.

Η αναδιάρθρωση του ελληνικού σιδηροδρόμου προχωράει με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου να δηλώνει ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να αντιμετωπίσει όλες τις προκλήσεις και να δημιουργήσει μία σύγχρονη εταιρική δομή που θα τρέξει γρήγορα τα απαραίτητα έργα. Στο πλαίσιο αυτό οι εργασίες αποκατάστασης του σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας που καταστράφηκε από τη θεομηνία του Daniel θα ξεκινήσουν το επόμενο δίμηνο με στόχο να ολοκληρωθούν το 2027 όπως άλλωστε έχει διαμηνύσει και ο Πρωθυπουργός ώστε να έχουμε ένα πλήρες αναβαθμισμένο και ασφαλές δίκτυο από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη.

Το αμέσως επόμενο διάστημα θα είναι έτοιμη και η ενιαία εταιρεία «Σιδηρόδρομοι Ελλάδας» μετά την τριπλή συγχώνευση μεταξύ ΟΣΕ –ΓΑΙΟΣΕ- τροχαίου υλικού ΓΑΙΑΟΣΕ. Η εταιρεία όπως εκτιμήθηκε χθες θα είναι έτοιμη να λειτουργήσει πριν τα τέλη του έτους.

Βασικός πυρήνας της λειτουργίας της νέας εταιρείας είναι το μοντέλο της ΔΕΗ μιας εταιρείας που έφτασε στο χείλος της καταστροφής, ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία και κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να δημιουργήσει ένα success story χάρη στο σύγχρονο management, τις προσλήψεις στελεχών από την αγορά και την ευελιξία στον τρόπο λειτουργίας και οργάνωσης.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Exit mobile version