OPOLITIS.GROPOLITIS.GR
    ΝΕΑ

    Μήνυμα για την 25η Μαρτίου από τον Αντιδήμαρχο Αλεξάνδρειας, Στέφανο Δριστά

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 5:56 ΜΜ

    «Παράγει και εξάγει» η Κεντρική Μακεδονία: Δεύτερη πιο εξωστρεφής περιφέρεια της Ελλάδας

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 1:14 ΜΜ

    Καλάθι του νοικοκυριού: Κατατέθηκε η τροπολογία για επέκτασή του

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 1:01 ΜΜ
    Facebook Twitter Instagram
    ΡΟΗ
    • Μήνυμα για την 25η Μαρτίου από τον Αντιδήμαρχο Αλεξάνδρειας, Στέφανο Δριστά
    • «Παράγει και εξάγει» η Κεντρική Μακεδονία: Δεύτερη πιο εξωστρεφής περιφέρεια της Ελλάδας
    • Καλάθι του νοικοκυριού: Κατατέθηκε η τροπολογία για επέκτασή του
    • Πρατήρια καυσίμων: Έρχονται «λουκέτα», πρόστιμα και ποινές φυλάκισης για φοροδιαφυγή – λαθρεμπόριο
    • Στεγαστικά: Πόσο επιβαρύνονται οι δόσεις μετά τις αυξήσεις των επιτοκίων
    • Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διοργανώνει εκδήλωση με τίτλο «Υπογεννητικότητα και γονιμότητα στο σήμερα»
    • Κοινωνικό Παντωπολείο Βέροιας: Ευχαριστήριο μήνυμα στην οικογένεια της εκλιπούσης Μάνια Ελένης
    • Λ.Τσαβδαρίδης: Σημαντικές ρυθμίσεις για τις μετακλήσεις εργατών γης από τρίτες χώρες
    Facebook Twitter Instagram
    Σάββατο, 25 Μαρτίου
    OPOLITIS.GROPOLITIS.GR
    • ΑΡΧΙΚΗ
    • ΤΟΠΙΚΑ
      • ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ
      • ΒΕΡΟΙΑ
      • ΝΑΟΥΣΑ
      • ΗΜΑΘΙΑ
      • ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
    • ΑΓΟΡΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
      • ΒΙΒΛΙΟ
      • ΜΟΥΣΙΚΗ
      • ΧΟΡΟΣ
      • ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ / ΘΕΑΤΡΟ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
    • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
    • ΑΓΓΕΛΙΕΣ
    • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
      • ΓΕΥΣΗ
      • ΔΙΕΘΝΗ
      • ΕΠΙΣΤΗΜΗ/ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΤΑΞΙΔΙΑ
      • ΥΓΕΙΑ
      • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    OPOLITIS.GROPOLITIS.GR
    Αρχική»ΕΛΛΑΔΑ»Από τις 22 Μαρτίου η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου – Από 1η Απριλίου το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη»

    Από τις 22 Μαρτίου η επανεκκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου – Από 1η Απριλίου το «Αθήνα – Θεσσαλονίκη»

    ΕΛΛΑΔΑ Τρίτη, 14 Μαρτίου 2023 6:46 ΜΜBy Ο Πολίτης
    Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
    Κοινοποίηση
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Τα νέα μέτρα ασφαλείας και το χρονοδιάγραμμα για την επανεκκίνηση των δρομολογίων των τρένων , όπως αποφασίστηκε στη διάρκεια της σύσκεψης στο Μαξίμου, ανακοίνωσε ο υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος και για Θέματα Υποδομών και Μεταφορών Γιώργος Γεραπετρίτης .

    Οι ανακοινώσεις του κ. Γεραπετρίτη:

    Η επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου είναι αναγκαία για την ανάκτηση της εμπιστοσύνης του κοινού. Επιπλέον, η καθυστέρηση έναρξης της λειτουργίας, έστω και με περιορισμένο αριθμό δρομολογίων, εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους κλοπών ή/και δολιοφθορών. Τέλος, υπάρχει σοβαρότατο πρόβλημα στις εμπορευματικές μεταφορές προς τα γειτονικά κράτη.

    Η επανεκκίνηση ενός σιδηροδρομικού δικτύου ύστερα από μεγάλο χρονικό διάστημα διακοπής δρομολογίων απαιτεί σειρά ενεργειών ώστε αυτά να ξεκινήσουν με όρους μέγιστης δυνατής ασφάλειας. Οι ενέργειες αυτές χωρίζονται σε 2 κατηγορίες: επιθεώρηση υποδομών και έναρξη δρομολογίων.

    Α. Επιθεώρηση υποδομών

    Όταν διακόπτεται η κυκλοφορία των τρένων, εμφανίζονται προβλήματα στις υποδομές. Ειδικότερα, η σιδηροτροχιά οξειδώνεται και καλύπτεται από σκουριά με αποτέλεσμα να χάνεται η συνεχής επαφή της γραμμής με τους τροχούς των τρένων. Έτσι, δεν ανιχνεύεται η θέση του τρένου από τον σηματοδότη. Για τον λόγο αυτό, πρέπει να κινηθεί δοκιμαστικά ένα τρένο για να απομακρύνει τη σκουριά. Επιπλέον, στην επιφάνεια των γραμμών μπορεί να υφίστανται εμπόδια που δημιουργήθηκαν κατά τη διάρκεια διακοπής της κυκλοφορίας, όπως θραύση σιδηροτροχιάς, πέτρες, λάστιχα και φερτά από καθιζήσεις. Οπτικός έλεγχος και ειδικές δρεζίνες θα πρέπει να διατρέξουν το δίκτυο, ώστε να αρθεί κάθε εμπόδιο.

    Η επιθεώρηση όλου του δικτύου υπολογίζεται να διαρκέσει περί τις 4 ημέρες.

    B. Έναρξη δρομολογίων

    Όταν έχει γίνει καθολική διακοπή δρομολογίων σε ένα σιδηροδρομικό δίκτυο για ικανό χρονικό διάστημα, μεγαλύτερο των 3 ημερών, η επανεκκίνηση γίνεται σταδιακά και σε βάθος χρόνου μερικών εβδομάδων. Κριτήρια για τον καθορισμό των φάσεων της σταδιακής επανεκκίνησης είναι: κοινωνικές ανάγκες, κυρίως σε δρομολόγια προαστιακού και περιαστικού χαρακτήρα που χρησιμοποιούνται από εργαζόμενους· διεθνείς υποχρεώσεις για λειτουργία εμπορευματικών γραμμών · ανάγκες που συνδέονται με τον τουρισμό και συναφείς δραστηριότητες (πχ δρομολόγια οδοντωτού).

    Υπό το φως των ανωτέρω, θα υπάρξει σταδιακή επανεκκίνηση λειτουργίας σε 5 φάσεις (ανά πενθήμερο) με προτεινόμενη έναρξη την 22.03.2023: Συγκεκριμένα:

    • Προαστιακός Πειραιάς – Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Αεροδρόμιο
    • Προαστιακός Κάντζα – Λιόσια
    • Προαστιακός Αθήνα – ΟΙνόη – Χαλκίδα
    • Θεσσαλονίκη – Φλώρινα
    • Θεσσαλονίκη – Δράμα
    • Αλεξανδρούπολη – Ξάνθη
    • Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο
    • Κάτω Αχαϊα – Πάτρα
    • Πάτρα – Ρίο
    • Διακοφτό – Καλάβρυτα
    • Ολυμπία – Πύργος – Κατάκολο
    • Βόλος – Μηλιές
    • Εμπορευματικά από Θεσσαλονίκη προς Ειδωμένη και Προμαχώνα (1 ή 2 ζεύγη)
    • Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

    27.03.2023 Επανεκκίνηση (επιπλέον):

    • Προαστιακός Αθήνα – Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών – Κόρινθος – Κιάτο – Αίγιο

    01.04.2023 Επανεκκίνηση (επιπλέον):

    • InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 πρωινό ζέυγος)
    • Προαστιακός Θεσσαλονίκη – Λάρισα
    • Παλιοφάρσαλος – Καλαμπάκα
    • Λάρισα – Βόλος
    • Λαμία – Στυλίδα

    06.04.2023 Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

    • InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζέυγη ημερησίως)
    • Εμπορευματικά Θριάσιο – Θεσσαλονίκη (1 ή 2 ζεύγη ημερησίως)

    11.04.2023. Προσθήκη (κατόπιν αξιολόγησης συνθηκών):

    • Λοιπά δρομολόγια

    Τουλάχιστον έως την οριστική παράδοση των έργων τεχνολογικής αναβάθμισης του δικτύου, θα εφαρμόζονται επιπλέον τα ακόλουθα:

    α. Άμεση ενίσχυση ασφάλειας

    • Κλειστοί 5 σταθμοί (θα λειτουργούν μόνο για επιβίβαση – αποβίβαση).
    • Στελέχωση ανοικτών σταθμών με 2 σταθμάρχες.
    • Μείωση ταχύτητας σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση σε 80 χλμ και 100 χλμ για προαστιακούς/εμπορευματικούς και επιβατικές αμαξοστοιχίες αντιστοίχως.
    • Στελέχωση με 2 μηχανοδηγούς όλων των προαστιακών συρμών
    • Στελέχωση των προαστιακών συρμών με 1 συνοδό.
    • Στελέχωση με 3 συνοδούς των InterCity Αθήνα – Θεσσαλονίκη έναντι των 2 που υπάρχουν σήμερα.
    • Υπηρεσία Εσωτερικού Ελέγχου σε ΟΣΕ και Hellenic Train.

    β. Μηχανισμοί επίλυσης προβλημάτων

    • Σταδιακή εγκατάσταση από την Hellenic Train καταγραφικού στις αμαξοστοιχίες με δυνατότητα καταγραφής επικοινωνιών καμπίνας μεταξύ των μηχανοδηγών και του προσωπικού κυκλοφορίας του ΟΣΕ (σταθμάρχες, ρυθμιστές κυκλοφορίας και τηλεδιοικητές).
    • Δημιουργία Technical Help Desk με σκοπό την ανταλλαγή τεχνικών πληροφοριών μεταξύ των μηχανοδηγών και της τεχνικής βάσης για την άμεση επίλυση τεχνικών προβλημάτων κατά την πορεία ενός συρμού.
    • Εξυπηρέτηση επιβατών σε σημαντικούς σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου (ιδίως Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη, Λιανοκλάδι).

    γ. Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού

    • Ταχεία ολοκλήρωση πρόσληψης προσωπικού στον ΟΣΕ βάσει προγραμματισμού για το έτος 2022 που βρίσκεται σε εκκρεμότητα.
    • Για λόγους ταχύτητας, από την υφιστάμενη προκήρυξη 2022 θα καλυφθεί και ο προγραμματισμός προσλήψεων 2023 για κρίσιμους τομείς συντήρησης, σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης, καθώς και τεχνικού προσωπικού.
    • Παραμονή των υπηρετούντων με δελτίο παροχής υπηρεσιών.
    • Διερεύνηση δυνατότητας ανανέωσης συμβάσεων με το προσωπικό φύλαξης ισόπεδων διαβάσεων.
    • Επαναξιολόγηση εκπαίδευσης και επανεκπαίδευσης κρίσιμου προσωπικού.
    • Ενεργοποίηση ψυχολογικής υποστήριξης κρίσιμου προσωπικού ΟΣΕ και Hellenic Train από εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό.

    δ. Αναβάθμιση και επιτήρηση υποδομών

    • Αυστηρή τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων ολοκλήρωσης των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης του κύριου άξονα.
    • Άμεση προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάταξη και συντήρηση σηράγγων.
    • Λειτουργία στο συντομότερο δυνατό χρόνο του συστήματος GSM-R στο τροχαίο υλικό για όλες τις επικοινωνίες εργαζομένων στο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ, καθιστώντας δευτερεύον το σύστημα VHF.
    • Αστυνομική προστασία υποδομών σε κρίσιμα σημεία του δικτύου.

    ε. Ρυθμιστικές παρεμβάσεις

    • Δρομολόγηση επικαιροποίησης του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας.
    • Ποινική αναβάθμιση εγκλημάτων κλοπής και κλεπταποδοχής σιδηροδρομικού υλικού .
    • Συμπερίληψη στα μέτρα στήριξης των οικογενειών των θανόντων από δεκαετία σε σιδηροδρομικά δυστυχήματα.

    ΠΗΓΗ: ΕΡΤ NEWS

    ΑΠΟ 1 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟ ΑΘΗΝΑ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΙΣ 22 ΜΑΡΤΙΟΥ Η ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ
    Κοινοποίηση Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
    Προηγούμενο άρθρο Κίνδυνος λειψυδρίας για το φετινό καλοκαίρι
    Επόμενο άρθρο Φορολογικό νομοσχέδιο: Ποιοι θα κερδίσουν έκπτωση 3% στον φόρο εισοδήματος

    Σχετικές αναρτήσεις

    Καλάθι του νοικοκυριού: Κατατέθηκε η τροπολογία για επέκτασή του

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 1:01 ΜΜ

    Πρατήρια καυσίμων: Έρχονται «λουκέτα», πρόστιμα και ποινές φυλάκισης για φοροδιαφυγή – λαθρεμπόριο

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 12:31 ΜΜ

    Στεγαστικά: Πόσο επιβαρύνονται οι δόσεις μετά τις αυξήσεις των επιτοκίων

    Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2023 12:21 ΜΜ




    Ο ΠΟΛΙΤΗΣ

    politis6@otenet.gr
    Τηλέφωνο:23330 24222
    Φαξ:23330 24222

    Facebook Twitter Instagram Pinterest
    © 2023 opolitis.gr

    Πληκτρολογήστε παραπάνω και πατήστε Enter για να αναζητήσετε .πατήστε Esc να ακυρώσω