Σνακ, αναψυκτικά και αλκοολούχα ποτά αποτελούν τις κατηγορίες προϊόντων που εμφανίζουν τη μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ το 8μηνο του 2023, παρά τις ανατιμήσεις που καταγράφουν.
Στις μεγάλες κατηγορίες τα τρόφιμα καταγράφουν αύξηση πωλήσεων 9,7% σε αξία και 1,1% σε όγκο, τα προϊόντα υγείας και ομορφιάς 9,9% σε αξία και 0,7% σε όγκο ενώ τα προϊόντα για το σπίτι, άνοδο 10,2 % σε αξία, αλλά μείωση 1% σε όγκο.
Την ίδια στιγμή πάντως, οι ανατιμήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ, συνεχίζονται. Τα καθαριστικά για το σπίτι οδηγούν την κούρσα των αυξήσεων με 13,6% και ακολουθούν τα γαλακτοκομικά με 11,8% και τα μαγειρικά συμπληρώματα με 10,1%. Αύξηση 9,4% στις τιμές εμφανίζουν τα κατεψυγμένα τρόφιμα όπως και τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, 9% τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς και 8,6% τα υπόλοιπα προϊόντα για το σπίτι.
Εν μέσω των πληθωριστικών πιέσεων το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζει σε υψηλά, για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς, επίπεδα με μερίδιο της τάξεως του 26,2% καταγράφοντας αύξηση 12,95% σε σχέση με πέρσι. Από την άλλη πλευρά, τα επώνυμα προϊόντα εμφανίζουν αύξηση πωλήσεων κατά 8,8%.